Legrosszabb és legjobb pillanataink az elmúlt 2 évből
Nagy hullámvasút volt az elmúlt két év, sok jó és sajnos elég sok kellemetlen meglepetés is ért minket, most kigyűjtöttük a három legrosszabbat és három legjobbat, hogy kicsit belássatok a kulisszák mögé :)
TOP 3 LEGROSSZABB ÉLMÉNYÜNK:
- Az egyik étteremmel megpróbáltuk a WOLT-on keresztül érkező rendelést is Rakun dobozban adni, így felkerült a WOLT-os felületükre a Rakun doboz 0 Ft-ért, de az étterem alkalmazottai első nap még nem ellenőrizték le, hogy aki rendelt tőlük Rakun dobozt annak volt-e Rakun Dobozközösség előfizetése, vagy tudta-e egyáltalán, hogy mi az, vagy csak tetszett neki ingyen a doboz :) Így aki észrevette ezt a lehetőséget az étlapon az aznap kapott ingyen egy rozsdamentes acél dobozt. Közel 40 doboz ment így ki, amiből 2-3-at láttunk csak viszont..
- Egy időben sokat szenvedtünk az applikáció fejlesztésével, minden új frissítésnél reszkettünk, hogy nem ment-e valami tönkre közben. Ekkor történt, hogy egy frissítés után valamiért az applikáció nem engedett dobozt elvinni, csak visszaadni. Aznap délelőtt kb 15-en hívtak telefonon éttermek és felhasználók, hogy mit csináljanak, amellett, hogy nagyon kínos volt, mindent kézzel kellett átvezetni és több helyen a dobozszám sem stimmelt ezután.
- Jó sok felesleges munka is volt az elmúlt két évben. Például volt olyan, hogy kedden kicipeltük a dobozokat egy étterembe, beharangoztuk a médiában, hogy elindultak, aztán három nap múlva kaptunk egy levelet, hogy bezár és hozhattunk mindent vissza.
TOP 3 LEGJOBB ÉLMÉNYÜNK:
- Egy étterem, akivel tárgyaltam nemet mondott a csatlakozásra, aztán egy hét múlva kaptam tőle egy levelet, hogy mégis szeretne Rakunt használni, mert a törzsvendégei közül többen kérték, hogy csatlakozzon be :)
- A Corvinuson mi voltunk az egyik órán a projekt, amin a diákoknak dolgozniuk kellett. Annyi kérdés és ötlet érkezett, hogy alig tudtunk rájuk válaszolni és felírni, nagyon lelkesek voltak, látszott, hogy megmozgatta őket ez az ötlet, ami nekünk nagyon jól esett.
- Ebből szerencsére több is volt, de mindig nagy sikerélmény, ha olyan visszajelzést kapunk a felhasználóinktól, hogy eddig mindig rossz érzéssel töltötte el őket, ha ételt rendeltek házhoz, de mióta vagyunk azóta nyugodtan tudnak rendelni és sokkal jobb érzés ezekben a dobozokban megkapni az ételt, mint a műanyagban.
+1 Részt vettünk egy mentor programban és egyszer az egyik mentor irodájában volt a megbeszélés. Épp nagyban ecseteljük az üzleti tervet, amikor az egyik kollégája megjelenik egy Rakun dobozzal a kezében. Nagyot néztünk, hogy ez hogy került ide, erre mondta, hogy anyukája szokta ebben kapni az ételt :) Hirtelen az volt az érzésünk, hogy kezdünk ismertek és nagyok lenni!!